.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت اصلاحات مقدسات را به استبداد توصيف كرد

عضو هيئت علمي دانشگاه الزهرا (س) با تعبير دوران اصلاحات به هشت سال سياه گفت: ‌در اين دوران برخي تمام مقدسات مانند ولايت را به استبداد توصيف كردند، در حالي كه اين ولايت فقيه بود كه كشور را از استبداد نجات داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، اعلا تورانيز در همايش همگام با آرمان‌هاي انقلاب، امام و رهبري در انتخاب دهم در مسجد ولي‌عصر گرگان افزود: در هشت سال دوره قبل از اصلاحات، مستضعفان زير پا له شدند و وزير اقتصاد هشت سال توسعه و سازندگي نيز معتقد بود كه عدالت فرمولي جدا از فرمول توسعه دارد و وزير نيز مسئول توسعه است و اين به آن معنا بود كه اگر فقرا زير پا له شدند، به او ربطي ندارد و او تنها بايد مملكت را توسعه دهد.
وي تصريح كرد: يكي ديگر از وزراي اين دوره نيز گفته بود كه احكام اسلام نه عملي و نه امروز قابل اجرا است و من سند هر دو حرف را دارم.
عضو هيئت علمي دانشگاه الزهرا (س) خاطرنشان كرد: بعد از اين كه جنگ در سال 1368 تمام شد، رياست جمهور وقت در سال 1369 بعد از اين كه ميرحسين موسوي را كنار زدند، 73 درصد از وزرايي كه در كابينه خود جا داد، تحصيل كرده آمريكا بودند.
توراني با يادي از نوربخش، نجفي و زنجاني اظهار داشت: در آن دوران كساني كه در جنگ خدمت كردند، خانه‌نشين و منزوي شدند و آنها كه در آمريكا درس خواندند، همه وزير شدند و اين در حالي بود كه هشت سال جنگ را رزمندگاني كه اعتقاد به دين و شهادت داشتند، اداره كرده بودند.
عضو هيئت علمي دانشگاه الزهرا (س) اضافه كرد: در زمان حاضر نيز هاشمي رفسنجاني به ميرحسين موسوي گفته است كه تو وارد عرصه شو و من تا آخر از تو حمايت مي‌كنم.
توراني همچنين ادامه داد: هاشمي رفسنجاني پيشنهاد حضور در عرصه انتخابات را به ولايتي، رضايي و قاليباف نيز ارائه كرده است.
وي اظهار داشت: من اين موضوع را دو هفته پيش از آقاي ولايتي سئوال كردم و او ضمن تاييد اين موضوع پاسخ داد كه «من راضي به حضور در اين عرصه نيستم».
توراني گفت: هاشمي مي‌خواهد رئيس جمهور آينده هر كسي به جز احمدي‌نژاد باشد.
وي با تعبير دوران اصلاحات به هشت سال سياه گفت: در آن دوران بسياري از روشنفكران تا زمينه‌اي را فراهم ديدند، زيارت عاشورا را محكوم و شهادت را به خشونت طلبي تعبير كردند و گفتند اين خونريزي كه حسين به راه انداخت به اين خاطر بود كه پدرش علي با امت اسلام كنار نيامد.
توراني ادامه داد: در اين دوران برخي تمام مقدسات مانند ولايت را به استبداد توصيف كردند، در حالي كه اين ولايت فقيه بود كه كشور را از استبداد نجات داد.
وي «ساواك، شاه، امريكا» و «روشنفكران» را به دو روي يك سكه تشبيه و تاكيد كرد: براي تشريح وضعيت آينده بايد مسائل را تحليل و از گذشته آگاه شد.
توراني همچنين با بيان اين كه خاتمي دو بار در مسافرت‌هاي خارجي با خانم‌ها دست داده است، گفت: اينها دارند تيشه به ريشه مي‌زنند و بايد ديد كسي كه به عمد اين حريم‌ها را مي‌شكند، در خلوت خود چه مي‌كنند.
وي در ادامه با بيان اين كه اگرچه خاتمي خود در اين دوره كانديدا نشده، اما اطرافيان و تئوريسين‌هاي او در اطراف موسوي گرد آمده‌اند كه او نيز مجبور است با كمك اين تئوريسين‌ها مملكت را اداره كند.
عضو هيئت علمي دانشگاه الزهرا (س) در پايان خاتمي را مردي شريف و از خاندان سادات خواند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 ارديبهشت 1388
بیائید بیاندیشیم و منصف باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.701 seconds.